Peugeot 604 Dynamo
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, V-riemschijf
Gewicht (kg) | 5,87 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 1 |
Riemschijf-Ø [mm] | 67 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -18%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met riemschijf
Lengte 3 [mm] | 67,00 |
Lengte 2 [mm] | 27,00 |
Lengte 1 [mm] | 43,00 |
Laadstroom [A] | 95 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Spanning (Volt) | 12 |
- -58%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 6 werkdagen bij u geleverd.
Met riemschijf
Gewicht (kg) | 5,58 |
Laadstroom [A] | 95 |
Ribbenaantal | 6 |
Riemschijf-Ø [mm] | 56 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Stroomsterkte [A] | 95 |
Spanning (Volt) | 12 |
- -38%
V-riem/Poly V-riem, Draairichting tegen de klok in, Dubbele zwaaiarm, PL26
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Lengte [mm] | 161 |
Draairichting | Draairichting tegen de klok in |
Afstand tussen riemschijf en generator [mm] | 62 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | PL26 |
Riemschijf-Ø [mm] | 75 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Dynamo-uitvoering | Excl. vacuumpomp |
Aantal groeven | 1 |
Klem | B+(M6),L |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 28,74 |
- --13%
Uitv.Met 12V boordspanning | |
12V | |
Laadstroom 50A | |
1 ribben | |
Riemschijf diam.58mm | |
Klem M6 | |
Lengte 2 | 40mm |
Lengte 1 | 49mm |
Boring 1 | 10mm |
Lengte 3 | 66mm |
Dikte/Sterkte 1 | 27mm |
Nettogewicht 4.4Kg | |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -19%
Draairichting met de klok mee, R 20, Dubbele zwaaiarm, V-riemschijf
Gewicht (kg) | 5,13 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | R 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 1 |
Riemschijf-Ø [mm] | 60 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 14 |
- -12%
Draairichting met de klok mee, L/R 60, Enkelvoudige zwaaiarm, Zonder riemschijf
Gewicht (kg) | 7,17 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R 60 |
Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 80 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M4) / W( |
Statiegeld/loodtoeslag | 68,98 |
- -26%
Zowel rechtom als linksom te gebruiken, L/R 60, Enkelvoudige zwaaiarm, Zonder riemschijf
Gewicht (kg) | 6,54 |
Draairichting | Zowel rechtom als linksom te gebruiken |
Positie / graad | L/R 60 |
Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 55 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+(M8) / D+(M4) / W( |
Statiegeld/loodtoeslag | 68,98 |
- -16%
Draairichting met de klok mee, L/R 0/90, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
Gewicht (kg) | 7,17 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R 0/90 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Met aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 28 |
Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -18%
Draairichting met de klok mee, 4-puntbevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
Gewicht (kg) | 8,042 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | 4-puntbevestiging |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Nieuw onderdeel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -18%
Draairichting met de klok mee, L/R 0/90, Dubbele zwaaiarm, Zonder riemschijf
Gewicht (kg) | 7,564 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L/R 0/90 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijven | Zonder riemschijf |
Nieuw onderdeel | |
Spanning (Volt) | 28 |
- -18%
Draairichting met de klok mee, 4-puntbevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
Gewicht (kg) | 7,35 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | 4-puntbevestiging |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Nieuw onderdeel zonder waarborg | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
- -30%
Draairichting met de klok mee, 4-puntbevestiging, V-riemschijf, Met riemschijf
Gewicht (kg) | 7,4 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Bevestigingswijze | 4-puntbevestiging |
Laadstroom [A] | 80 |
Ribbenaantal | 8 |
Riemschijf-Ø [mm] | 72 |
Riemschijven | V-riemschijf, Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 28 |
Aansluittechniek | B+ / W / L / 15 / S |
Statiegeld/loodtoeslag | 72,60 |
- -14%
Dubbele zwaaiarm, li 20
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Positie / graad | Li 20 |
Laadstroom [A] | 55 |
Riemschijf-Ø [mm] | 73 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 24,20 |
- -16%
Enkelvoudige zwaaiarm, re 20
Bevestigingswijze | Enkelvoudige zwaaiarm |
Positie / graad | Re 20 |
Laadstroom [A] | 50 |
Riemschijf-Ø [mm] | 76 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 24,20 |
- -16%
Dubbele zwaaiarm, li 55
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Positie / graad | Li 55 |
Laadstroom [A] | 65 |
Riemschijf-Ø [mm] | 73 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 48,40 |
- -16%
Dubbele zwaaiarm, li 20
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Positie / graad | Li 20 |
Laadstroom [A] | 70 |
Riemschijf-Ø [mm] | 65 |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 24,20 |
- -18%
Draairichting tegen de klok in, PL27, Met riemschijf
Draairichting | Draairichting tegen de klok in |
Lengte [mm] | 172,00 |
Laadstroom [A] | 75 |
Stekkeruitvoering-ID | PL27 |
Riemschijf-Ø [mm] | 73,0 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Aantal groeven | 1 |
Spanning (Volt) | 14 |
- -59%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 4,9 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | 0227 |
Ribbenaantal | 1 |
Riemschijf-Ø [mm] | 52 |
Klem | M6 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%
2 jaar garantie, Met riemschijf
Garantie | 2 jaar garantie |
Laadstroom [A] | 70 |
Ribbenaantal | 1 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aantal groeven | 1 |
Spanning (Volt) | 12 |
- -59%
V-riem/Poly V-riem
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Nominale stroom [V] | 14 |
Laadstroom [A] | 70 |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
- -59%
2 jaar garantie, Draairichting met de klok mee, L 20, Dubbele zwaaiarm
Garantie | 2 jaar garantie |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |
Positie / graad | L 20 |
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Laadstroom [A] | 75 |
Ribbenaantal | 1 |
Riemschijf-Ø [mm] | 67 |
Riemschijven | Met riemschijf |
Ruilartikel | |
Aansluiting/Klemmen | Zonder aansluiting voor toerentalmeter |
Spanning (Volt) | 12 |
- -59%
V-riem/Poly V-riem
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Laadstroom [A] | 55 |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 60,50 |
- -23%
V-riem/Poly V-riem
Aanbevolen essentiële reparaties | V-riem/Poly V-riem |
Laadstroom [A] | 70 |
Ruilartikel | |
Spanning (Volt) | 14 |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -23%
Voor voertuigen met 12V boordspanning, M6
Naaf boring-Ø 1 [mm] | 10 |
Nettogewicht [kg] | 4,9 |
Uitvoering boordleiding | Voor voertuigen met 12V boordspanning |
Laadstroom [A] | 70 |
Stekkeruitvoering-ID | 0227 |
Ribbenaantal | 1 |
Riemschijf-Ø [mm] | 52 |
Klem | M6 |
Spanning (Volt) | 12 |
Statiegeld/loodtoeslag | 30,25 |
- -18%
Dubbele zwaaiarm, li 55
Bevestigingswijze | Dubbele zwaaiarm |
Positie / graad | Li 55 |
Laadstroom [A] | 65 |
Ribbenaantal | 1 |
Riemschijf-Ø [mm] | 73 |
Spanning (Volt) | 14 |
- -58%