Mercedes E klasse Homokineet
Zonder sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M16x1.5 F, TPE (thermoplastische elastomeer)
Gewrichtdiameter [mm] | 81,00 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 94,5 |
Schroefdraadmaat | M16x1.5 F |
Buitenvertanding wiel zijde | 35 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 66,50 |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | TPE (thermoplastische elastomeer) |
- -36%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 26,0 |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -26%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M16x1.5 F, TPE (thermoplastische elastomeer)
Gewrichtdiameter [mm] | 81,00 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 94,5 |
Schroefdraadmaat | M16x1.5 F |
Buitenvertanding wiel zijde | 35 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 66,50 |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | TPE (thermoplastische elastomeer) |
- -33%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Achteras, Versnellingsbak zijde, Askoppelingsschijf
Inbouwplaats | Achteras, Versnellingsbak zijde |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 94 |
Buitendiameter [mm] | 108 |
- -57%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 26 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -53%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Vooras, Wielzijde, Met ABS sensorring
Inbouwplaats | Vooras, Wielzijde |
Buitenvertanding wiel zijde | 35 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 67 |
Aantal tanden, ABS-ring | 96 |
Buitendiameter [mm] | 81 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met ABS sensorring |
- -59%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Achteras, Wielzijde, Met ABS sensorring
Inbouwplaats | Achteras, Wielzijde |
Buitenvertanding wiel zijde | 27 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 68 |
Aantal tanden, ABS-ring | 96 |
Buitendiameter [mm] | 95 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met ABS sensorring |
- -59%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Wielzijde, Vooras, Met ABS sensorring
Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras |
Buitenvertanding wiel zijde | 35 |
Binnenvertanding, wielzijde | 30 |
Diameter o-ring [mm] | 61 |
Aantal tanden, ABS-ring | 48 |
Buitendiameter [mm] | 88 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met ABS sensorring |
- -58%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Wielzijde, Vooras
Inbouwplaats | Wielzijde, Vooras |
Buitenvertanding wiel zijde | 30 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 71 |
Buitendiameter [mm] | 88 |
- -70%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 26,0 |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -54%
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Steek wielbouten (mm) | 94,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 108,0 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 28,0 |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 27 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -60%
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Steek wielbouten (mm) | 94,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 10,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 108,0 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 28,0 |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 27 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -21%
Buitendiameter [mm] | 100 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
Wielzijde, M16x1,5, Met lager
Lengte 2 [mm] | 97,5 |
Aantal contacten | 45 |
Inbouwplaats | Wielzijde |
Schroefdraadmaat | M16x1,5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 38 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met lager |
- -68%
Versnellingsbak zijde, Tripode-askoppeling
Lengte 2 [mm] | 57,6 |
Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
Type askoppeling | Tripode-askoppeling |
Binnendiameter 2 [mm] | 108 |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 30 |
- -65%
Wielzijde, M16??1,5
Lengte 2 [mm] | 105 |
Inbouwplaats | Wielzijde |
Schroefdraadmaat | M16??1,5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
- -65%
Wielzijde, M16??1,5
Lengte 2 [mm] | 99,5 |
Inbouwplaats | Wielzijde |
Schroefdraadmaat | M16??1,5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 33 |
Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
- -65%
Zonder sleuf in binnendeel, Versnellingsbak zijde, Askoppelingsschijf, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Steek wielbouten (mm) | 86 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 10 |
Gewrichtdiameter [mm] | 100 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 26 |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -65%
Wielzijde, Achteras, Met ABS sensorring
Verpakkingshoogte [cm] | 10,5 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 10,5 |
Verpakkingslengte [cm] | 20,0 |
Gewicht (kg) | 2,514 |
Inbouwplaats | Wielzijde, Achteras |
Buitenvertanding wiel zijde | 27 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 68 |
Aantal tanden, ABS-ring | 96 |
Buitendiameter [mm] | 95 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met ABS sensorring |
- -58%
Achteras, Versnellingsbak zijde, Askoppelingsschijf
Verpakkingshoogte [cm] | 11,0 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 11,0 |
Verpakkingslengte [cm] | 18,0 |
Gewicht (kg) | 2,117 |
Inbouwplaats | Achteras, Versnellingsbak zijde |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 94 |
Buitendiameter [mm] | 108 |
- -59%