Opel Ascona Homokineet
M20x1.0, Rubber
Schroefdraadmaat | M20x1.0 |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 52 |
Buitendiameter [mm] | 81 |
Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -41%
Buitendiameter [mm] | 84 |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 34 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 22 |
- -21%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M20x1.0, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Gewrichtdiameter [mm] | 81,00 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 144,3 |
Schroefdraadmaat | M20x1.0 |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 52,00 |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -26%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
Buitendiameter [mm] | 84 |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 22 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 22 |
- -15%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Constante snelheid askoppeling, Polychloropren (Neopren)
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Diameter o-ring [mm] | 35 |
Buitendiameter [mm] | 84 |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 22 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 22 |
Materiaal vouwbalg | Polychloropren (Neopren) |
- -27%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 6 werkdagen bij u geleverd.
M20x1.0, Rubber
Schroefdraadmaat | M20x1.0 |
Buitenvertanding wiel zijde | 33 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 52,35 |
Buitendiameter [mm] | 90 |
Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -21%
Op voorraad
Vandaag voor 16:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M20 x 1,0
Schroefdraadmaat | M20 x 1,0 |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 52 |
Buitendiameter [mm] | 81 |
- -55%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 6 werkdagen bij u geleverd.
Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 142 |
Diameter o-ring [mm] | 35 |
Buitendiameter [mm] | 101 |
Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 34 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
- -56%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 6 werkdagen bij u geleverd.
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M20x1.0, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Gewrichtdiameter [mm] | 90,00 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 169,6 |
Schroefdraadmaat | M20x1.0 |
Buitenvertanding wiel zijde | 33 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 52,00 |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -26%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Gewrichtdiameter [mm] | 84,00 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 129,6 |
Diameter o-ring [mm] | 35,00 |
Nieuw onderdeel | |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 22 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 22 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -26%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 52 |
Buitendiameter [mm] | 81 |
- -54%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Diameter o-ring [mm] | 35 |
Buitendiameter [mm] | 84 |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 34 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 22 |
- -54%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Gemoffeld, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
Oppervlakte | Gemoffeld |
Inbouwplaats | Wielzijde |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 170 |
Buitenvertanding wiel zijde | 33 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 52 |
Buitendiameter [mm] | 90 |
Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
- -61%
Gemoffeld, Versnellingsbak zijde, Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
Oppervlakte | Gemoffeld |
Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 130 |
Diameter o-ring [mm] | 35 |
Buitendiameter [mm] | 84 |
Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 22 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 22 |
- -61%
Gemoffeld, Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
Oppervlakte | Gemoffeld |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 142 |
Diameter o-ring [mm] | 35 |
Buitendiameter [mm] | 101 |
Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 34 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
- -59%
Gemoffeld, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
Oppervlakte | Gemoffeld |
Inbouwplaats | Wielzijde |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 145 |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 52,2 |
Buitendiameter [mm] | 81 |
Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
- -61%
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Gewrichtdiameter [mm] | 94,00 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 142,0 |
Diameter o-ring [mm] | 34,00 |
Nieuw onderdeel | |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 34 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -26%
Wielzijde, Constante snelheid askoppeling
Gewicht (kg) | 1,687 |
Inbouwplaats | Wielzijde |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 52 |
Buitendiameter [mm] | 81 |
- --52%
Met stofkap, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
Gewicht (kg) | 2,553 |
Stofkap | Met stofkap |
Inbouwplaats | Wielzijde |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Buitenvertanding wiel zijde | 33 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 52 |
Buitendiameter [mm] | 90 |
Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
- --52%
Constante snelheid askoppeling, Thermoplastic
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Buitenvertanding wiel zijde | 33 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 52,4 |
Aantal tanden, ABS-ring | 43 |
Buitendiameter [mm] | 90 |
Materiaal vouwbalg | Thermoplastic |
Constante snelheid askoppeling
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Buitenvertanding wiel zijde | 34 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 35 |
Buitendiameter [mm] | 84 |
Constante snelheid askoppeling, Polychloropren (Neopren)
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 52 |
Buitendiameter [mm] | 81 |
Materiaal vouwbalg | Polychloropren (Neopren) |
Constante snelheid askoppeling, Thermoplastic
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 52 |
Buitendiameter [mm] | 81 |
Materiaal vouwbalg | Thermoplastic |
Constante snelheid askoppeling, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Diameter o-ring [mm] | 35 |
Buitendiameter [mm] | 84 |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 22 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 22 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
Rubber
Buitenvertanding wiel zijde | 34 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 34,9 |
Buitendiameter [mm] | 84 |
Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -22%
Rubber
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 34,9 |
Buitendiameter [mm] | 84 |
Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -22%
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Gewrichtdiameter [mm] | 84,00 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 129,6 |
Diameter o-ring [mm] | 35,00 |
Nieuw onderdeel | |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 22 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 22 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -41%
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M20x1.0, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Gewrichtdiameter [mm] | 81,00 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 144,3 |
Schroefdraadmaat | M20x1.0 |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 22 |
Diameter o-ring [mm] | 52,00 |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -54%
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M20x1.0, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Gewrichtdiameter [mm] | 90,00 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 169,6 |
Schroefdraadmaat | M20x1.0 |
Buitenvertanding wiel zijde | 33 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 52,00 |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -50%
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Gewrichtdiameter [mm] | 94,00 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 142,0 |
Diameter o-ring [mm] | 34,00 |
Nieuw onderdeel | |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 34 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -51%
Wielzijde, M20??1
Lengte 2 [mm] | 170 |
Inbouwplaats | Wielzijde |
Schroefdraadmaat | M20??1 |
Buitenvertanding wiel zijde | 33 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 52 |
- -65%