Porsche 944 Homokineet

Met insteek in binnenstuk (binnen), Askoppelingsschijf
Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (binnen) |
Steek wielbouten (mm) | 86 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 8,5 |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 32 |
Buitendiameter [mm] | 100 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 33 |
- -58%

Buitendiameter [mm] | 100 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
- -54%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, M8x1,5x47,5, Met schroeven
Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 8,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 32,0 |
Schroefdraadmaat | M8x1,5x47,5 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met schroeven |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -36%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, M8x1,5x47,5, Met schroeven
Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 8,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 34,0 |
Schroefdraadmaat | M8x1,5x47,5 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met schroeven |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 33 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -23%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, M8x1,5x47,5, Met schroeven
Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 8,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 34,0 |
Schroefdraadmaat | M8x1,5x47,5 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met schroeven |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 33 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -58%

Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, M8x1,5x47,5, Met schroeven
Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 8,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 32,0 |
Schroefdraadmaat | M8x1,5x47,5 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met schroeven |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -64%

Wielzijde, Achteras, Versnellingsbak zijde, Constante snelheid askoppeling
Gewicht [kg] | 1,81 |
Inbouwplaats | Wielzijde, Achteras, Versnellingsbak zijde |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 33 |
Buitendiameter [mm] | 100 |