Seat Tarraco Homokineet
Met insteek in binnenstuk (binnen), Askoppelingsschijf
Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (binnen) |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 64,1 |
Buitendiameter [mm] | 108 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 28 |
- -49%
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M16X1.5F, TPE (thermoplastische elastomeer)
Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 105,0 |
Schroefdraadmaat | M16X1.5F |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,50 |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | TPE (thermoplastische elastomeer) |
- -46%
Zonder sleuf in binnendeel, Tripode-askoppeling, TPE (thermoplastische elastomeer)
Steek wielbouten (mm) | 100,0 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 10,10 |
Gewrichtdiameter [mm] | 86,00 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Tripode-askoppeling |
Lengte [mm] | 86,2 |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 34 |
Materiaal vouwbalg | TPE (thermoplastische elastomeer) |
- -30%
M16 x 1,5
Gewicht (kg) | 2,6 |
Maat van uitwendige schroefdraad | M16 x 1,5 |
Lengte [mm] | 105 |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
Buitendiameter [mm] | 100 |
Let op de serviceinformatie |
- -35%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, Met kap
Steek wielbouten (mm) | 94 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 10,2 |
Gewrichtdiameter [mm] | 108 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 31,5 |
Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 28 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met kap |
Nieuw onderdeel |
- -35%
Wielzijde
Inbouwplaats | Wielzijde |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
- -56%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, Met kap, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 8,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 34,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met kap |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 33 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -54%
Met insteek in binnenstuk (midden), Constante snelheid askoppeling, M16x1,5
Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (midden) |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Schroefdraadmaat | M16x1,5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
Buitendiameter [mm] | 98 |
- -53%
Gewicht (kg) | 1,7 |
Lengte [mm] | 34 |
Binnenvertanding, wielzijde | 33 |
Buitendiameter [mm] | 100 |
- -35%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M16X1.5F, TPE (thermoplastische elastomeer)
Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 105,0 |
Schroefdraadmaat | M16X1.5F |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,50 |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | TPE (thermoplastische elastomeer) |
- -41%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, Met kap
Steek wielbouten (mm) | 94 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 10,2 |
Gewrichtdiameter [mm] | 108 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 31,5 |
Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 28 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met kap |
Nieuw onderdeel |
- -62%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Versnellingsbak zijde, Vooras, Askoppelingsschijf
Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde, Vooras |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 64 |
Buitendiameter [mm] | 108 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 28 |
- -56%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
Buitendiameter [mm] | 100,1 |
- -55%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Gemoffeld, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling
Oppervlakte | Gemoffeld |
Gewrichtdiameter [mm] | 82,4 |
Inbouwplaats | Wielzijde |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 79 |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 33 |
Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
Buitendiameter [mm] | 82,4 |
- -62%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, Met kap, TPE (thermoplastische elastomeer)
Steek wielbouten (mm) | 78,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 8,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 94,00 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 32,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met kap |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 33 |
Materiaal vouwbalg | TPE (thermoplastische elastomeer) |
- -26%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
M16x1.5, Rubber
Schroefdraadmaat | M16x1.5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,4 |
Buitendiameter [mm] | 99,9 |
Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -59%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Thermoplastic
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
Materiaal vouwbalg | Thermoplastic |
- -34%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
M16x1,5
Gewicht (kg) | 2,436 |
Schroefdraadmaat | M16x1,5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
- -77%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Zonder stofkap, Met sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M16x1.5
Gewrichtdiameter [mm] | 98,00 |
Stofkap | Zonder stofkap |
Mechanisch bewerkt | Met sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 105,0 |
Schroefdraadmaat | M16x1.5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,50 |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | TPE (thermoplastische elastomeer) |
- -60%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, Met kap, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Steek wielbouten (mm) | 86,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 8,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 100,0 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 34,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met kap |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 33 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -48%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Askoppelingsschijf, Met kap, TPE (thermoplastische elastomeer)
Steek wielbouten (mm) | 78,00 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 8,20 |
Gewrichtdiameter [mm] | 94,00 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 32,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met kap |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 33 |
Materiaal vouwbalg | TPE (thermoplastische elastomeer) |
- -56%
Achteras, Wielzijde
Inbouwplaats | Achteras, Wielzijde |
Lengte [mm] | 96,5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 30 |
Buitendiameter [mm] | 90, 59,5 |
Versnellingsbak zijde, Constante snelheid askoppeling
Gewicht (kg) | 2,025 |
Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
- -10%
M16 x 1,5
Gewicht (kg) | 2,6 |
Maat van uitwendige schroefdraad | M16 x 1,5 |
Lengte [mm] | 105 |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
Buitendiameter [mm] | 100 |
Let op de serviceinformatie |
- -35%
Lengte [mm] | 32 |
Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 28 |
- -34%
Gewicht (kg) | 1,7 |
Lengte [mm] | 34 |
Binnenvertanding, wielzijde | 33 |
Buitendiameter [mm] | 100 |
- -64%
Tripode-askoppeling
Lengte 2 [mm] | 34 |
Type askoppeling | Tripode-askoppeling |
Binnendiameter 2 [mm] | 100 |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 33 |
- -67%
Tripode-askoppeling
Lengte 2 [mm] | 32 |
Type askoppeling | Tripode-askoppeling |
Binnendiameter 2 [mm] | 108 |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 28 |
- -64%
Tripode-askoppeling
Lengte 2 [mm] | 32 |
Type askoppeling | Tripode-askoppeling |
Binnendiameter 2 [mm] | 94 |
Buitenvertanding aan differentieel zijde | 33 |
- -65%
Thermoplastic
Lengte [mm] | 32 |
Buitendiameter [mm] | 108 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 28 |
Materiaal vouwbalg | Thermoplastic |
Zonder sleuf in binnendeel, Tripode-askoppeling, TPE (thermoplastische elastomeer)
Steek wielbouten (mm) | 100,0 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 10,10 |
Gewrichtdiameter [mm] | 86,00 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Tripode-askoppeling |
Lengte [mm] | 86,2 |
Nieuw onderdeel | |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 34 |
Materiaal vouwbalg | TPE (thermoplastische elastomeer) |
- -60%
Wielzijde, M16??1,5
Lengte 2 [mm] | 105 |
Inbouwplaats | Wielzijde |
Schroefdraadmaat | M16??1,5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 36 |
Binnenvertanding, wielzijde | 27 |
Diameter o-ring [mm] | 59,5 |
- -65%