Zoekresultaten "M 3777"
5W-30, Volvo VDS-4.5, Volvo VDS-4, Scania Low Ash
Viscositeitsindeling volgens SAE | 5W-30 |
Specificatie | Volvo VDS-4.5, Scania Low Ash, Scania LDF-4, Renault VI RLD-3, Renault VI RLD-2, Renault RLD-3, Renault RLD-2, MTU type 3.1, MTU type 2.1, MB-Approval 228.52, MB 228.52, MB 228.51, MB 228.31, MAN M3777, MAN M 3777, MAN M 3775, MAN M 3677, MAN M 3575, MAN M 3477, MAN M 3271-1, MAN 3775, MAN 3677, Mack EOS-4.5, Mack EO-O PP, JASO DH-2, DTFR 15C110 (MB 228., DTFR 15C100 (MB 228., Deutz DQC IV-10-LA, Det, DDC PGOS 93K218, DAF, Cummins CES 20086, CES 20081, Caterpillar ECF-3, API CK-4, API CJ-4, ACEA E9, ACEA E8/E11, ACEA E6 |
Inhoud [liter] | 210 |
Olie | Volledig synthetisch |
Olie-fabrikantvoorschrift | Scania Low Ash |
Op voorraad
Vandaag voor 16:00 besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.
Volvo VDS-4.5, Volvo VDS-4, Scania Low Ash, Scania LDF-4
Op voorraad
Vandaag voor 16:00 besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.
5W-30, Volvo VDS-4.5, Volvo VDS-4, Scania Low Ash
Viscositeitsindeling volgens SAE | 5W-30 |
Specificatie | Volvo VDS-4.5, Scania Low Ash, Scania LDF-4, Renault VI RLD-3, Renault VI RLD-2, Renault RLD-3, Renault RLD-2, MTU type 3.1, MTU type 2.1, MB-Approval 228.52, MB 228.52, MB 228.51, MB 228.31, MAN M3777, MAN M 3777, MAN M 3775, MAN M 3677, MAN M 3575, MAN M 3477, MAN M 3271-1, MAN 3775, MAN 3677, Mack EOS-4.5, Mack EO-O PP, JASO DH-2, DTFR 15C110 (MB 228., DTFR 15C100 (MB 228., Deutz DQC IV-10-LA, Det, DDC PGOS 93K218, DAF, Cummins CES 20086, CES 20081, Caterpillar ECF-3, API CK-4, API CJ-4, ACEA E9, ACEA E8/E11, ACEA E6 |
Inhoud [liter] | 60 |
Olie | Volledig synthetisch |
Olie-fabrikantvoorschrift | MAN M 3677 |
Op voorraad
Vandaag voor 16:00 besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.
5W-20, Scania LDF-5, MAN M 3977, MAN M 3777
Viscositeitsindeling volgens SAE | 5W-20 |
Specificatie | Scania LDF-5, MAN M 3977, MAN M 3777 |
Inhoud [liter] | 20 |
Op voorraad
Vandaag voor 16:00 besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.
Scania LDF-5, MAN M 3777, 5W-20
Specificatie | Scania LDF-5, MAN M 3777 |
Inhoud [liter] | 210 |
Viscositeitsindeling volgens SAE | 5W-20 |
Op voorraad
Vandaag voor 16:00 besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.
Scania LDF-5, MAN M 3777, 5W-20
Specificatie | Scania LDF-5, MAN M 3777 |
Inhoud [liter] | 5 |
Viscositeitsindeling volgens SAE | 5W-20 |
Op voorraad
Vandaag voor 16:00 besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.
Enkelvoudigedraagarm, Vooras links, Onder, Ball joint+HYDRO SB
Draagarmtype | Enkelvoudigedraagarm |
Inbouwplaats | Vooras links, Onder |
Conusafmeting [mm] | 18,4 |
Enkel in combinatie met | Ball joint+HYDRO SB |
Materiaal | Aluminium |
Let op de serviceinformatie | |
Artikelnummer paar | 37771 |
Stang / steunbalk | Duwstang |
- -43%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
DH-2, Jerrycan, WSS-M2C171-E, RXD
Tariefpost | 27101981 |
Verpakkingshoogte [cm] | 26,7 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 28,9 |
Verpakkingslengte [cm] | 40,8 |
Specificatie | DH-2 |
Bundeltype | Jerrycan |
Inhoud [liter] | 4 |
Olie-fabrikantvoorschrift | WSS-M2C171-E, RXD, RLD-2, RGD, M 3575, M 3477, M 3271-1, LDF-4, I.S 18-1804 TLS E6, ECF-3, DH-2, DAF Extended Drain, CES 20086, API CK-4, API CJ-4, API CI-4 PLUS, ACEA E9, ACEA E7, ACEA E6, ACEA E4 |
Vrijgave van de fabrikant | VDS-4.5, RLD-3, Oil Category 3.1, MB-Approval 228.51, MB-Approval 228.31, M 3777, M 3775, M 3677, EOS 4.5, DQC IV-18 LA, 93K222 |
ACEA specificaties | E4, E9, E7, E6 |
API specificaties | CI-4 Plus, CK-4, CJ-4 |
Viscositeitsindeling volgens SAE | 5W-30 |
- -58%
DAF, Volvo CNG, Volvo VDS-4, Volvo VDS-3
Gewicht (kg) | 192,0 |
Specificatie | DAF, Volvo CNG, Volvo VDS-4, Volvo VDS-3, Scania LA, Renault RLD-3, MB 228.5, MB 228.31, MB 228.51, MAN M 3477, MAN M 3271-1, MAN M 3677, Iveco Classe TLS E6, Iveco 18-1804, MTU DDC Type 3.1, Mack EO-O PREMIUM, Deutz DQC IV-10 LA, Cummins CES 20081, CAT ECF-3 |
Inhoud [liter] | 200 |
Let op de serviceinformatie | |
ACEA specificaties | E9, E7, E6, E4 |
API specificaties | CJ-4 |
Viscositeitsindeling volgens SAE | 5W-30 |
JASO specificaties | DH-2 |