Chevrolet Camaro Stabilisatorstang

Koppelstang, M10x1,5/M10x1,5, 8500 80617
Stang / steunbalk | Koppelstang |
Lengte [mm] | 390 |
Vereist aantal stuks | 1 |
Schroefdraadmaat | M10x1,5/M10x1,5 |
Artikelnummer paar | 8500 80617 |
- -58%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

Links, Vooras, Stabilisatorstang, M12x1,75
Inbouwplaats | Links, Vooras |
Stang / steunbalk | Stabilisatorstang |
Lengte [mm] | 245 |
Buis-Ø [mm] | 10 |
Schroefdraadmaat | M12x1,75 |
Materiaal | Staal |
Artikelnummer paar | 39708 01 |
- -49%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

Rechts, Vooras, Stabilisatorstang, M12x1,75
Inbouwplaats | Rechts, Vooras |
Stang / steunbalk | Stabilisatorstang |
Lengte [mm] | 245 |
Buis-Ø [mm] | 10 |
Schroefdraadmaat | M12x1,75 |
Materiaal | Staal |
Artikelnummer paar | 39707 01 |
- -51%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Op voorraad
Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
- -58%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.

Koppelstang, M10x1,5/M10x1,5, 8500 80618
Stang / steunbalk | Koppelstang |
Lengte [mm] | 390 |
Vereist aantal stuks | 1 |
Schroefdraadmaat | M10x1,5/M10x1,5 |
Artikelnummer paar | 8500 80618 |
- -58%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

Vooras, Koppelstang, 33,5, M10 x 1,25
Naaf boring-Ø [mm] | 15 |
Schroefdraad lengte [mm] | 33,5 |
Inbouwplaats | Vooras |
Stang / steunbalk | Koppelstang |
Diameter [mm] | 15,0 |
Lengte [mm] | 150 |
Schroefdraadmaat | 33,5 |
Buitendraad [mm] | M10 x 1,25 |
Materiaal | Staal |
Schroefdraadmaat 1 | M10 |
- -74%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.

Verpakkingshoogte [cm] | 4 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 8 |
Verpakkingslengte [cm] | 31 |
Gewicht [kg] | 0,300 |
- -21%

- -17%

- -17%

- -17%

- -6%

- -6%

- -6%

- -6%

- -6%

- -6%

- -6%

- -6%

- -6%

- -6%

- -6%

- -6%


- -6%

- -6%

- -6%




