Lada Niva Zuiger
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
3.0mm 008 CK KV1, 3.0mm 231 CR P GOE13, 2.0mm 005IF NT IKA
Cilinderboring [mm] | 83 |
Componentennummer | 3.0mm 008 CK KV1, 3.0mm 231 CR P GOE13, 2.0mm 005IF NT IKA |
Standaardmaat |
- -10%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 3 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0 P, 1. R 2.0 Cr P
Nettogewicht [g] | 37 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,0 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0 P, 1. R 2.0 Cr P |
- -51%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Kolbenschmidt](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/407.png)
Cilinderboring [mm] | 83 |
Componentennummer | 87924, 87927, 48294 |
Standaardmaat |
- -53%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Goetze Engine](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/5.png)
3.0mm 008 CK KV1, 3.0mm 231 CR P GOE13, 2.0mm 005IF NT IKA
Cilinderboring [mm] | 83,8 |
Componentennummer | 3.0mm 008 CK KV1, 3.0mm 231 CR P GOE13, 2.0mm 005IF NT IKA |
Overmaat [mm] | 0,8 |
- -13%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Vertint, 3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0 P, 1. R 2.0 Cr P
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Lengte [mm] | 84,3 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Nettogewicht [g] | 771 |
Cilinderboring [mm] | 83,0 |
Oppervlakte | Vertint |
Bout-Ø [mm] | 25,0 |
Componentennummer | 1. R 2.0 Cr P, 2. M 2.0 P, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 83 L 16 |
Compressiehoogte [mm] | 46,8 |
Komdiameter [mm] | 25 |
Boutlengte [mm] | 72,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 2,2 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12,25 |
Standaardmaat | |
Zuigerspeling [mm] | 0,07 |
- -47%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Vertint, 1. R 2.0 Cr P, 2. M 2.0 P, 3. DSF 3.0 Cr
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Nettogewicht [g] | 780 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 84,3 |
Cilinderboring [mm] | 83,5 |
Oppervlakte | Vertint |
Bout-Ø [mm] | 25,0 |
Componentennummer | 1. R 2.0 Cr P, 2. M 2.0 P, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 83 L 16 |
Compressiehoogte [mm] | 46,8 |
Komdiameter [mm] | 25 |
Boutlengte [mm] | 72,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 2,2 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12,25 |
Zuigerspeling [mm] | 0,07 |
- -47%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Vertint, 1. R 2.0 Cr P, 2. M 2.0 P, 3. DSF 3.0 Cr
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Nettogewicht [g] | 771 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 84,3 |
Cilinderboring [mm] | 83,8 |
Oppervlakte | Vertint |
Bout-Ø [mm] | 25,0 |
Componentennummer | 1. R 2.0 Cr P, 2. M 2.0 P, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 83 L 16 |
Compressiehoogte [mm] | 46,8 |
Komdiameter [mm] | 25 |
Boutlengte [mm] | 72,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 2,2 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12,25 |
Zuigerspeling [mm] | 0,07 |
- -47%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Vertint, 1. R 2.0 Cr P, 2. M 2.0 P, 3. DSF 3.0 Cr
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Nettogewicht [g] | 771 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 84,3 |
Cilinderboring [mm] | 83,2 |
Oppervlakte | Vertint |
Bout-Ø [mm] | 25,0 |
Componentennummer | 1. R 2.0 Cr P, 2. M 2.0 P, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 83 L 16 |
Compressiehoogte [mm] | 46,8 |
Komdiameter [mm] | 25 |
Boutlengte [mm] | 72,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 2,2 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12,25 |
Zuigerspeling [mm] | 0,07 |
- -65%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0 P, 1. R 2.0 Cr P
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,25 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0 P, 1. R 2.0 Cr P |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0, 1. R 2.0 Cr
Nettogewicht [g] | 36 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,0 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0, 1. R 2.0 Cr |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0, 1. R 2.0 Cr
Nettogewicht [g] | 37 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,2 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0, 1. R 2.0 Cr |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0, 1. R 2.0 Cr
Nettogewicht [g] | 36 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,5 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0, 1. R 2.0 Cr |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0, 1. R 2.0 Cr
Nettogewicht [g] | 34 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,8 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0, 1. R 2.0 Cr |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gehard anodiseert, Met uitsparing voor oliesproeier, Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal
Nettogewicht [g] | 931 |
Lengte [mm] | 79,3 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Cilinderboring [mm] | 83,0 |
Oppervlakte | Gehard anodiseert |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 28,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal |
Componentennummer | 1. T 3.0 CrK P, 2. M 2.0 IF, 3. DSF3.0 Cr P |
Productienummer | 83 L 105 |
Compressiehoogte [mm] | 46,75 |
Komdiameter [mm] | 25 |
Boutlengte [mm] | 68,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,5 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12 |
Standaardmaat | |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,08 |
- -48%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gehard anodiseert, Met uitsparing voor oliesproeier, Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal
Nettogewicht [g] | 900 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Lengte [mm] | 79,3 |
Cilinderboring [mm] | 83,5 |
Oppervlakte | Gehard anodiseert |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 28,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Zonder koelkanaal, Met zuigerveerdrager |
Componentennummer | 2. M 2.0 IF, 3. DSF3.0 Cr P, 1. T 3.0 CrK P |
Productienummer | 83 L 105 |
Compressiehoogte [mm] | 46,75 |
Komdiameter [mm] | 25 |
Boutlengte [mm] | 68,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,5 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,08 |
- -48%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gehard anodiseert, Met uitsparing voor oliesproeier, Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal
Nettogewicht [g] | 918 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Lengte [mm] | 79,3 |
Cilinderboring [mm] | 83,8 |
Oppervlakte | Gehard anodiseert |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 28,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Zonder koelkanaal, Met zuigerveerdrager |
Componentennummer | 2. M 2.0 IF, 3. DSF3.0 Cr P, 1. T 3.0 CrK P |
Productienummer | 83 L 105 |
Compressiehoogte [mm] | 46,75 |
Komdiameter [mm] | 25 |
Boutlengte [mm] | 68,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,5 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,08 |
- -66%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gehard anodiseert, Met uitsparing voor oliesproeier, Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal
Nettogewicht [g] | 931 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Lengte [mm] | 79,3 |
Cilinderboring [mm] | 83,5 |
Oppervlakte | Gehard anodiseert |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 28,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Zonder koelkanaal, Met zuigerveerdrager |
Componentennummer | 2. M 2.0 IF, 3. DSF3.0 Cr P, 1. T 3.0 CrK P |
Productienummer | 83 L 105 |
Compressiehoogte [mm] | 46,6 |
Komdiameter [mm] | 25 |
Boutlengte [mm] | 68,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,5 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,08 |
- -48%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gehard anodiseert, Met uitsparing voor oliesproeier, Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal
Nettogewicht [g] | 931 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Lengte [mm] | 79,3 |
Cilinderboring [mm] | 83,8 |
Oppervlakte | Gehard anodiseert |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 28,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Zonder koelkanaal, Met zuigerveerdrager |
Componentennummer | 2. M 2.0 IF, 3. DSF3.0 Cr P, 1. T 3.0 CrK P |
Productienummer | 83 L 105 |
Compressiehoogte [mm] | 46,6 |
Komdiameter [mm] | 25 |
Boutlengte [mm] | 68,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,5 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,08 |
- -66%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 Cr, 2. N 2.0 Mo, 1. T 3.0 Mo
Nettogewicht [g] | 39 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,0 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 Cr, 2. N 2.0 Mo, 1. T 3.0 Mo |
- -53%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 Cr, 2. N 2.0 Mo, 1. T 3.0 Mo
Nettogewicht [g] | 48 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,5 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 Cr, 2. N 2.0 Mo, 1. T 3.0 Mo |
- -53%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. GSF 3.94 P, 2. NM 2.0 P, 1. R 1.5 Cr P
Nettogewicht [g] | 41 |
Verpakkingshoogte [cm] | 2,90 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 79,0 |
Componentennummer | 3. GSF 3.94 P, 2. NM 2.0 P, 1. R 1.5 Cr P |
- -64%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. GSF 3.94 P, 2. NM 2.0 P, 1. R 1.5 Cr P
Nettogewicht [g] | 43 |
Verpakkingshoogte [cm] | 2,90 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 79,6 |
Componentennummer | 3. GSF 3.94 P, 2. NM 2.0 P, 1. R 1.5 Cr P |
- -64%
![Nüral](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/nueral-partbrand-301.jpg)
Gehard anodiseert, Met uitsparing voor oliesproeier, voor trapesiumvormige drijfstang, Met zuigerveerdrager
Cilinderboring [mm] | 83 |
Oppervlakte | Gehard anodiseert |
Hoogte [mm] | 75 |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 28 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Voor trapesiumvormige drijfstang, Met zuigerveerdrager |
Componentennummer | 08-105500-00 |
Compressiehoogte [mm] | 46,75 |
Boutlengte [mm] | 68 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,5 |
Standaardmaat | |
Zuigerspeling [mm] | 0,05 |
- --8%
![Nüral](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/nueral-partbrand-301.jpg)
Gehard anodiseert, Met uitsparing voor oliesproeier, Met zuigerveerdrager, voor trapesiumvormige drijfstang
Cilinderboring [mm] | 83,5 |
Oppervlakte | Gehard anodiseert |
Hoogte [mm] | 75 |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 28 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met zuigerveerdrager, voor trapesiumvormige drijfstang |
Componentennummer | 08-105507-00 |
Compressiehoogte [mm] | 46,75 |
Boutlengte [mm] | 68 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,5 |
Overmaat [mm] | 0,5 |
- --8%
![Kolbenschmidt](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/407.png)
Lengte [mm] | 79,3 |
Cilinderboring [mm] | 83 |
Bout-Ø [mm] | 28 |
Componentennummer | 87927, 87924, 48294 |
Productienummer | 083059 |
Compressiehoogte [mm] | 46,8 |
Boutlengte [mm] | 68 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,5 |
Standaardmaat | |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
- -2%
![Kolbenschmidt](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/407.png)
0,50
Lengte [mm] | 79,3 |
Herstelfase | 0,50 |
Cilinderboring [mm] | 83,5 |
Bout-Ø [mm] | 28 |
Componentennummer | 87928, 87925, 72461 |
Productienummer | 083059 |
Compressiehoogte [mm] | 46,65 |
Boutlengte [mm] | 68 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,5 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
- -2%
![Kolbenschmidt](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/407.png)
0,80
Lengte [mm] | 79,3 |
Herstelfase | 0,80 |
Cilinderboring [mm] | 83,8 |
Bout-Ø [mm] | 28 |
Componentennummer | 87929, 72462, 87926 |
Productienummer | 083059 |
Compressiehoogte [mm] | 46,65 |
Boutlengte [mm] | 68 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,5 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0 P, 1. R 2.0 Cr P
Nettogewicht [g] | 34 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,5 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0 P, 1. R 2.0 Cr P |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0 P, 1. R 2.0 Cr P
Nettogewicht [g] | 37 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,8 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 Cr, 2. M 2.0 P, 1. R 2.0 Cr P |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gehard anodiseert, Met uitsparing voor oliesproeier, Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal
Nettogewicht [g] | 923 |
Lengte [mm] | 79,3 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Cilinderboring [mm] | 83,0 |
Oppervlakte | Gehard anodiseert |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 28,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Zonder koelkanaal, Met zuigerveerdrager |
Componentennummer | 1. T 3.5 Mo, 2. N 2.0 Mo, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 83 L 105 |
Compressiehoogte [mm] | 46,75 |
Boutlengte [mm] | 68,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,5 |
Standaardmaat | |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,080 |
- -48%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF3.0 Cr P, 2. M 2.0 IF, 1. T 3.0 CrK P
Nettogewicht [g] | 47 |
Verpakkingshoogte [cm] | 2,90 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,0 |
Componentennummer | 3. DSF3.0 Cr P, 2. M 2.0 IF, 1. T 3.0 CrK P |
- -42%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF3.0 Cr P, 2. M 2.0 IF, 1. T 3.0 CrK P
Nettogewicht [g] | 50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,5 |
Componentennummer | 3. DSF3.0 Cr P, 2. M 2.0 IF, 1. T 3.0 CrK P |
- -52%